کتاب & تفریحی & سرگرمی

کتاب ؛ دانلود کتاب ؛ جزوه ؛ مقاله ؛ داستان و رمان ؛ آموزشی ؛ اس ام اس و عکس....

کتاب & تفریحی & سرگرمی

کتاب ؛ دانلود کتاب ؛ جزوه ؛ مقاله ؛ داستان و رمان ؛ آموزشی ؛ اس ام اس و عکس....

نحوه استفاده از لغت نامه موجود در Microsoft Word

نحوه استفاده از لغت نامه موجود در Microsoft Word  

 

یکی از قابلیت های کاربردی که در نرم افزار Microsoft Word بر روی کلیه نسخه ها وجود دارد لغت نامه انگلیسی است که تقریبأ بسیاری از کاربران از آن استفاده نمیکنند. توسط این لغت نامه شما میتوانید به کلمات مترادف و یا متضاد هر واژه انگلیسی که تایپ میکنید پی ببرید و در صورت نیاز واژه معادل را جایگزین آن کنید. در این ترفند به نحوه استفاده از لغت نامه Microsoft Word میپردازیم.

توجه: خواندن ترفند در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نرم افزار تمرین و تکرار تایپ ده انگشتی Ten Thumbs Typing Tutor 4

نرم افزار تمرین و تکرار تایپ ده انگشتی Ten Thumbs Typing Tutor 4 

 

 

  

انجام عملیات تایپ مطالب به صورت حرفه ای نیازمند یادگیری تکنیک های مربوط به استفاده از کلید های موجود بر روی صفحه کلید می باشد. امروزه می توان دوره های مختلف آموزشی در موسسات آموزشی را مشاهده نمود که به کاربران این تکنیک ها و انجام عملیات تایپ را آموزش می دهند. یکی از روش های متداول برای تایپ روش تایپ 10 انگشتی می باشد که یکی از سریع ترین متدهای موجود برای تایپ مطالب است زیرا در این روش کاربر از هر 10 انگشت دست خود برای تایپ استفاده می کند. تقسیم کار در میان انگشتان یکی از مهمترین مواردی می باشد که در این روش باید به آن توجه نمود.

Ten Thumbs Typing Tutor نام نرم افزاری به منظور یادگیری روش تایپ 10 انگشتی می باشد که به کمک این نرم افزار کاربران می توانند عملیات تایپ 10 انگشتی را با استفاده از ویژگی های مختلف فرا گیرند. این نرم افزار بر روی ویندوزهای XP و Vista  به صورت کامل پشتیبانی می شود و همچنین کاربرانی که از سیستم عامل MAC استفاده می کنند نیز قادر به استفاده از این نرم افزار و ویژگی های موجود در آن می باشند. این نرم افزار انجام آموزش عملیات تایپ را از پایه به کاربران نمایش می دهد. همچنین از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت نمایش استفاده از انگشتان برای کلید ها به صورت کامل گرافیکی می باشد. از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار قابلیت یادگیری تایپ به کمک بازی های موجود در این نرم افزار می باشد که دارای جنبه سرگرمی نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Runtime Revolution Software می باشد. 

 

 

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 6.5 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • دانلود فیلم آموزشی افزایش سرعت اینترنت و دانلود تا 20% در ویندوز

    دانلود فیلم آموزشی افزایش سرعت اینترنت و دانلود تا 20% در ویندوز 

      

     

     

    همانطور که می دانید در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است در واقع هر چه سرعت اینترنت یک کابر بیشتر باشد مصلمآ درسترسی او به حجم اطلاعات بیشتر خواهد بود. همه می دانیم که سرعت اینترنت در ایران چندان مناسب نمی باشد به همین دلیل افراد از روش های مختلفی برای افزایش سرعت اینترنت خود استفاده می کنند مثلآ از برخی از نرم افزار های افزایش سرعت استفاده می کنند که در واقع این نرم افزارها سرعت اینترنت را چندان افزایش نمی دهند و یا از رجیستری ویندوز را دستکاری می کنند و... از همین رو امروز در میهن دانلود ترفندی را برایتان آماده کرده ایم که پس از انجام این ترفند در تنظیمات ویندوز سرعت اینترنت شما تا 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.  

     

     

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 620 کیلوبایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • ترفند جالب و عملی هک پسورد ادمین ویندوز Windows Admin Password H

    ترفند جالب و عملی هک پسورد ادمین ویندوز Windows Admin Password H 

     

    همانطور که می دانید شما با استفاده از قسمت Create a Password پخش تنظیمات User Accounts می توانید پسوردی را بر روی ویندوز خود قرار دهید تا در هنگام بالا آمدن قفل شود و تنها فردی که پسورد را داشته باشد بتواند آنرا باز کند. اما ممکن شما به دلایل مختلف این پسورد را فراموش کنید و یا قصد ورود به سیستم دوست تان را داشته باشید که ناگهان با قفل ویندوز رو به رو میشوید. در نگاه اول راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد مگر با عوض کردن ویندوز اما امروز ترفندی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید پسورد ادمین ویندوز را هک کنید. برای اینکار لازم است تا ابتدا فایل ISO را که در ادامه مطلب قرار داده شده دریافت و با استفاده از یک نرم افزار رایت دیسک بر روی CD رایت کنید. پس از اینکار سی دی رایت شده را درون سی دی رام رایانه مورد نظر قرار دهید و پس از آن خواهید دید که دیگر ویندوز در هنگام بالا آمدن از شما پسوردی را طلب نمی کند. در واقع این فایل با اجرا نمودن یک برنامه لینوکس ساده پسورد Administrator را در ویندوز تغییر میدهد و شما با تغییر پسورد مدیر سیستم میتوانید از تمام اختیارات مدیر استفاده کنید.

    مزایای این ترفند:
    - اجرای ویندوز قفل شده حتی با فراموش کردن پسورد آن.
    - هک پسورد ادمین برای ورود به سیستم.- جلوگیری از عوض کردن مجدد ویندوز برای باز کردن قفل آن.- به هدر نرفتن فایلهای موجود در محل نصب ویندوز.- استفاده ی راحت و آسان.- تست شده در ویندوز XP و 2000.- و...
     

     

     

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 2.2 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007

    کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007  

     

     

     

     

    در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد 2007 را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.
     

    ,,,,,,,,,,,,,  

     

    دانلود کتاب آچار فرانسه ویندوز 7

    دانلود کتاب آچار فرانسه ویندوز 7  

     

     

    نام کتاب: آچار فرانسه ویندوز 7
    نویسنده: سعید سلامیان
    تعداد صفحات: 257
    فرمت کتاب: PDF
    زبان کتاب: فارسی

    توضیحات:
    کتاب آچارفرانسه ویندوز7 که مدت زیادی از انتشار آن نمیگذرد مرجعی کامل برای کسانی است که میخواهند ویندوز 7 را بصورت حرفه ای یاد بگیرند و به قول نویسنده ناشناخته های ویندوز7 را کشف کنند. در این کتاب میتوانید انواع راه حل های موجود برای برطرف کردن مشکلات متداول در این ویندوز را برطرف نمایید.

    برخی از عناوین آموزشی کتاب:
    - پشتیبان گیری از رجیستری
    - نحوه ایجاد System Image
    - نحوه ی تعمیر Master Boot Record
    - تعمیر فایلهای سیستمی ویندوز 7
    - ابزارهای عیب یاب در حالت Safe Mode
    - عیب یابی از طریق گزارش
    - عیب یابی نرم افزارها با Rescoue Monitor
    - و ...
     

     

     

     

    ,,,,,,,,,,,,

    ,,,,,دانلود رایگان کتاب ویندوز7 

     

    دانلود کرک ویندوز سون

     دانلود فعال ساز و کرک ویندوز سون (۷)

     

     

    فعال ساز های Windows 7 Loader و Windows 7 Loader eXtreme Edition آپدیت شدند!  فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.

    از زمان انتشار ویندوز سون تا کنون 3 فعال ساز معتبر منتشر شده که در زیر می توانید توضیحات هر کدام از آنها را مطالعه کنید:
    Windows 7 Loader: بهترین فعال سازی است که تا به حال برای ویندوز سون منتشر شده است و برای استفاده از آن نیازی به انجام تنظیمات خاص نیست.
    RemoveWAT: در سیستم هایی که از فعال ساز Windows 7 Loader به دلیل ناهماهنگی کرک با بایوس نمیتوان ویندوز را فعال کرد بهترین گزینه است.
    eXtreme: این فعال ساز مخصوص سیستم هایی است که دسکتاپ آنها به دلیل خارج شدن از حالت جنیون سیاه شده است و میتواند زمان سیستم را مجددآ به حالت 30 روزه بازگرداند. (توجه داشته باشید که پس از استفاده از این فعال ساز برای فعال نمودن دائم ویندوز خود باید از یکی از فعال سازهای بالا استفاده کنید.)

    دانلود فعال ساز Windows 7 Loader v1.9.6 از لینک مستقیم: 1.5 مگابایت
    دانلود فعال ساز RemoveWAT v2.2.6 از لینک مستقیم: 4.45 مگابایت
    دانلود فعال ساز Windows 7 Loader eXtreme Edition v3.503 از لینک مستقیم: 9.36 مگابایت 

     


    پسورد: www.mihandownload.com

    ,,,,,,,,,,