کتاب & تفریحی & سرگرمی

کتاب ؛ دانلود کتاب ؛ جزوه ؛ مقاله ؛ داستان و رمان ؛ آموزشی ؛ اس ام اس و عکس....

کتاب & تفریحی & سرگرمی

کتاب ؛ دانلود کتاب ؛ جزوه ؛ مقاله ؛ داستان و رمان ؛ آموزشی ؛ اس ام اس و عکس....

پروژه ورتکس تیوب (VORTEX TUBE )

VORTEX TUBE

(ورتکس تیوب) 


یک پروژه کامل از ورتکس تیوب(VORTEX TUBE) 

  

با سلام به خدمت دوستان عزیز

 

 

ورتکس تیوب یک وسیله ساده و کوچک جالبی است که هوای تحت فشار ورودی که حدود 6بار و یا بیشتر میباشد را به دو خروجی سرد وگرم تبدیل میکند ٰ که خروجی سرد ما در صورت طراحی درست و مناسب ما حتی میتواند تا منفی 40- درجه سانتی گراد برسد و خروجی سرد هم به نسبت خروجی سرد گرم میشود و بطور متوسط به مثبت 140 درجه سانتی گراد میرسد.


ورتکس تیوب دستگاهی است ساده بدون قطعات متحرک برای تولید هوای گرم و سرد (زمانی که هوای متراکم از طریق نازل های ورودی به صورت مماسی به محفظه چرخشی دستگاه تزریق میشود .) ورتکس تیوبها  در صنعت معمولا به منظور خنک کاری ماشین آلات  در طی عملیاتی همچون ، ریخته گری ، تراشکاری ، لحیم کاری  و همچنین تامین هوای خنک برای کارگران  و … مورد استفاده قرار میگیرد . ورتکس تیوب ها به دلیل قابلیت اطمینان آنها ( به علت نداشتن قسمتهای متحرک ) ، سادگی ساخت، ارزان بودن  و عدم نیاز به نگهداری زیاد  ، مورد پسند قرار گرفته اند .

این وسیله شامل یک لوله مدور ساده با یک یا چند نازل مماس برای تزریق  جریان و دو خروجی برای تخلیه جریان می باشد. هوا در فشار بالا  به صورت مماسی از یک انتهای دستگاه به لوله  ورتکس تیوب وارد شده و بعلت انبساط در نازل  به سرعت زاویه ای بالایی می رسد که  ...




 

 


مشاهده فهرست پروژه

جهت تهیه آنلاین و دانلود پروژه ورتکس تیوب اینجا کلیک کنید



Email: mohammad.br_88@yahoo.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد